_

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی

_

لیــــزر موهــای زائد

زیبایی و جوان سازی

_

تاریخچه ما

_

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استفاده از برترین و به روزترین تجهیزات و فناوری های نوین در عرصه زیبایی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این مجموعه تجربه ای چندین ساله را همراه با تکونولوژی روز دنیا در عرصه زیبایی برای رسانیدن شما به آنچه ایده آل در ظاهر و اندام شماست گرد هم آورده است.

تزریق ژل

لیزر موهای زائد

_

امروزه بهره گیری از تکنولوژی لیزر جهت حذف موهای زائد در بدن به محبوبترین روش حذف دائمی موهای ناخواسته در بین افراد تبدیل شده است. لیزر موهای زائد را در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی با به روزترین دستگاه های روز دنیا تجربه کنید.

زیبایی و جوان سازی

_

زیبایی و داشتن پوستی شاداب همواره باعث میشود که شما جوان تر به نظر برسید. در کلینیک تخصصی پوست دکتر امامی روش ها و تکنولوژی های به روز و متفاوتی جهت جوان سازی پوست با مشاوره پزشک متخصص، پیش روی شما قرار داده می­شود.

درمان مشکلات پوستی

_

درمان انواع مشکلات و بیماری های پوستی همچون آکنه، برداشتن انواع ضایعات پوستی همچون خال و سایر خدمات درمانی پوست تحت تشخیص و نظر بهترین متخصصین پوست در رشت و با استفاده از تجهیزات نوین در دنیا را از ما بخواهید.

_

گالری

_

جهت دیدن نمونه کارها، ما را در اینستاگرام دنبال کنید